joi, 27 martie 2008

Cutia Pandorei

Sunt un copil imbecil care face numai greşeli... sunt o entitate cu efecte înşelătoare... sunt preludiul unui dezastru... sunt 55 kg de materie muritoare cu un spirit fiţos cu valenţe mistice şi repertorii teatrale... sunt imagine, impresie, apariţie, iluzie... nici vocea nu-mi aparţine, nici numele nu mi-l recunosc... nici sângele nu cred că mi-e roşu şi cald... nu îndrăzniţi să mă contraziceţi, vrăji puternice vă voi închina... Ooo, dar vino în braţele mele... să dansăm amândoi dansul ielelor nebune, disperate de foame şi de lene... vino să alunecam spre zările distrugerii şi ale haosului pe un vapor cu pânzele mov, unde un căpitan diform ne încurajează că o să ajungem în curând teferi... dar hai să formăm o pereche de aşi cu fuste dantelate, cusute de mâna unor indience senile... te aştept... vino să ne jucăm de-a schizofrenia încălţaţi în pantofiori de lac prinşi cu fundiţe de un verde crud care să ne turbeze simţurile, fără chef şi fără minte... să ne îndesăm minciuni infecte pe gât şi pe ochi... ce contează... iubesc aberaţiile îmbrăcate în zdrenţe de firmă...





Niciun comentariu: