marți, 13 mai 2008

13

13 paşi în 13 hăuri,
semne mii şi adevăruri,
ţi-este dor şi mi-este foame,
unde eşti?...unde să caut?
Mă trezesc vie, asta e cert...aceeaşi agonie. Există extaz? O muzică din amintiri, o caut pe net şi mă doare...era o combinaţie cel puţin nebună care îţi plăcea...Acum e amintirea mea. Mă întâlnesc cu toţi şi ei cred că îi aud, îi privesc de parcă mi-ar păsa ...îi mint...Mi-e frig tot timpul, vinerea mă doare carnea, îmi leg mâinile la spate şi tot nu pot să scap de durere...Puncte, puncte, mâine o să fie mai rău...n-am mai râs de mult şi nici nu cred că-mi mai iese...mâna dreaptă s-a uscat şi totul se împarte în 7 zări...Arunc amintiri în 4 cutii şi mă doare tot ce va urma. Am o pălăriuţă rotundă pe care o pun pe cap de 3 ori pe zi, eram frumoasă cu ea, acum sunt doar vie cu ea...Şi stiloul cel nou e mult prea nou ca să zică ceva pe caietul "acela"...Mi-e dor...mă rup în 13 fragmente ridicole...fragmentul cu inima se plimbă de o vreme pe o stradă anume...
13 lumi în 13 clipe,
lasă-mi timpul să m-ajute,
mi-este frig şi-mi este sete,
dă-mi un semn pe îndelete ...........

Niciun comentariu: