miercuri, 14 mai 2008

Mă gândesc

Nu pot să dorm…nu am cum, nu mai ştiu cum…mă gândesc la sârma ruginită care atârnă de o colibă sărăcăcioasă dintr-o şatră de ţigani, mă gândesc la furnici deprimate care-şi spun rugăciunea de seară, mă gândesc la abstinenţa călugăriţelor de pretutindeni, mă gândesc la soacrele acrite a-i tuturor şoferilor de troleibuz de pe linia 92, mă gândesc la 10 nemţi beţi criţă care sug bere cu paiul dintr-o găleată albă, smălţuită , mă gândesc la mucegai , discrepanţă, diluare, remuşcare, revelaţie, renaştere, indiferenţă, obsesie…mă gândesc la absolut toate aberaţiile şi chiar la inimaginabil doar ca să nu mă mai gândesc la tine... zdrenţe de ou într-o ciorbă răsfiartă, stinghii de pat scrijelite de unghii, ciori plouate, nervoase departe de lume, zmeura bunicii, femeile care mi-au dat viaţă, mintea mea … rătăcirea mea, revolta mea…glonţ pe ţeavă, tăcerea lor…a viermilor.

Azi mi-ai cântat dinnou………



firma
Asculta mai multe audio Muzica »

Ce ar mai fi spus ?
Ce-ar mai fi de făcut ?
Incă te ador..

Ce ar mai fi de râs ?
Ce-ar mai fi de văzut ?
Sunt cât se poate de gol..
Ce ar mai fi de frânt ?
Ce-ar mai fi de cules ?
Incerc să mă adun..

Ce-ar trebui să-ţi cânt ?
Ca să înţelegi
Eşti tot ce am avut
Poate vrei mai mult !?

Sunt ceea ce sunt
Sunt ceea ce simt
Nu am de ce sa fug
Nu am de ce să mint x 2
Nu am de ce plâng
Sunt ceea ce simt
Şi sunt ceea ce sunt

Ce ar mai fi de spus?
Ce-ar mai fi de visat ?
Nu vreau să mă trezeşti !
Ce ar trebui să-ţi cânt ?
Ca să mă priveşti
Cu aceeaşi ochi
Poate vrei mai mult !?

Un comentariu:

Ciprian spunea...

la multi ani! mai fericiti